Tack för en fin tid..

"Ballongen som sprack". Så uttryckte sig någon efter helgens båda matcher mot Skillingaryd (1-2) och Wettern (4-6). Kvalchansen är visserligen inte helt borta, men realistiskt sett ska det bara inte gå.

Hur som helst väljer jag nu att kasta in handduken för spel i min förra klubb Vimmerby, förhoppningsvis blir min säsong lite längre på så sätt. Gladast för det är nog Holm, sista tiden har han varit för jävlig rent ut sagt. Inte minst när han tejpade mina grejer sönder och samman upp i Vadstena, tråkigt.

Hoppas att alla förstår att jag gör som jag gör, och att alla knyter näven sista matcherna nu. Det finns mycket potential i laget, så pass mycket att vi egentligen borde samlat på oss sex-sju poäng till. Men en tabell ljuger väl aldrig, som det så fint heter.

Till grabbarna i "Red machine": Låt inte svarta trycka ner er, speciellt inte radarparet i Vimmerby-bilen.

Tack för en fin tid. // MVH Bengtsson

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi i red machine har det inte lätt nu Bengan,Hur ska vi klara oss nu när svarta har börjat gnägga so fan o du lämnar. Vi får väl ta ner dom ordentligt på avslutningsresan iaf.

2010-01-20 @ 21:16:05
Postat av: 17

Vi i red machine har det inte lätt nu Bengan,Hur ska vi klara oss nu när svarta har börjat gnägga so fan o du lämnar. Vi får väl ta ner dom ordentligt på avslutningsresan iaf.

2010-01-20 @ 21:16:24
Postat av: 35

Förstår att ni i röda har blivit lite skraja nu, bengtsson var den ända som stog upp för er, t.o.m så desperata att ni måste skriva samma kommentar två ggr :)

2010-01-21 @ 22:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0