Bloggen lever!

Efter en lång bloggtorka lever bloggen igen. Detta efter en poäng borta mot serieledande Kalmar, 3-3 slutade bataljen. Med en rad frånfall var förutsättningarna inte de bästa inför vår resa till Iffehallen. Men vi som var med gav oss hekt enkelt fan på att göra en bra match. Vi har mött Kalmar två gånger tidigare i år och förlorat bägge gångerna. Därför var det extra skönt att få med oss en pinne hem. Men så här i efterhand tycker jag ändå att vi lika gärna kunnat vinna. Vi ledde länge med 3-2 och hade flera bra lägen att utöka. Men på det stora hela tjänade Kalmar ihop till kvitteringen, Larsson var ett monster i målet. Det gick inte hålla emot tyvärr, pressen från hemmalaget och klackens enorma trumma gav till sist utdelning. Nog om den matchen, nu ser vi framåt. Närmast väntar Skillingaryd på hemmaplan, en minst sagt viktig match. Hoppas Holm kommer loss från jobbet då. Man saknar honom inte bara på isen, utan även vid sidan om. Speciellt så här på bortaresorna, vart F-A-N är fikakulturen i laget när Holm är borta? Herman var också saknad idag. Nu fanns ingen vid min sida för att ständigt gnälla om att jag måste skjuta, endast två skott mäktade jag med idag, svagt. Nu bryter jag ihop, slutar skriva innan skallen spräng. Syns i hallen på fredag gott folk! //#23

Kommentarer
Postat av: Hcw Bloggen

Titta gärna in på wettern Bloggen på Facebook & Gå med i evenemanget Hcw Vs Virserum Raccons på Söndag.



Ha de gott.

#21

2010-01-14 @ 12:04:39
URL: http://www.wettern.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0