Sjuk,sjukare Sjukast

Ja så är det i vårat lag nu,den ena är sjukare än den andra. Sjuka i huvudet är vi ju allihopa allihopa jag med du med.Men det går ju inte att göra något åt. Är tydligen någon epidemi som härjar i laget just nu,tror inte det var en full femma på träningen ikväll. Tragiskt men är inte förvånad,med vårat flyt denna säsongen så kunde man ana detta oxå,tyvärr. Är bara att försöka få alla friska så kommer vi att komma ut starkare än någonsin 2011.Vi borde ju vara rätt härdade vid oflyt nu,så tänk vilken jävla flyt vi snart kommer att ha. Nja jag vet att allt handlar inte om flyt och oflyt ,lite hårt jobb oxå så kanske vi kan få lite flyt med oss när vi behöver det. Nu ska jag ta en gammeldansk och gå i däck och hoppas på att man vaknar frisk (friskare) imorn,så man kan börja spela snart igen,börjar bli trött på detta nu. Så länge jag har hosta och jävligt förkyld så vägrar jag träna numera,har tidigare haft 2 st hjärtmuskelinflammationer pga det.Vill gärna inte ha en tredje.Så ett råd till alla lyssna på kroppen och träna inte när ni känner er dåliga, kroppen förtjänar inte det.. Vekling får man höra ofta.ja kanske det. #17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0