Dagen efter!!!!!!

Måndag igen, dagarna går och snart är tomten här med klappar till alla som varit snälla. Tyvärr kommer nog inte alla i laget att få!! men det kommer vi tillbaka till senare.

Lång helg med 2 bortamatcher och efter varierat spel har vi med oss 4 pinnar hem till tvättbjörns nästet.
Starkt gjort boys.
Matcherna kommer jag inte att gå in på idag utan de lämnar vi nu bakom oss och blickar istället fram mot vad som komma skall. Vi har nu träning måndag och onsdag för att sedan ta emot kalmar på torsdag. Hoppas att det blir bra med folk på dessa för vi har lite att jobba vidare på och lite som vi måxte hitta tilbaka till som vi bitvis tappade i helgens matcher.

För egen del så var matcherna inte några höjdare som trillar in på listan över bra insatser men jag tror att jag (och andra) har analysertat detta och kommit fram till några anledningar som kan förklara mycket.
1: Fredagar ska man inte spela match, Det är fredagsmys som skall gälla efter en hård vecka.
2: Någon skall kör bilen till matchen, Nej men vad konstigt att det blev jag när vi ska iväg på en fredag.
3: Spela med spelare som tänker byta om om de  inte får byta femma, och visst fick han byta.
4: Sen avslutade smike med den glasklara kommentaren i bussen hem igår kväll att tobbe lyfter hela röda femman, utan han skulle det gå illa, Själv måste jag få mer fart, är för slö. En knivskarp och riktig analys som det bara är att hålla med. Dock inte att tobbe lyfter hela femman.
Äsch skit sak samma listan skulle bli alltför lång om jag forsatte så jag lägger ner den.

Lite osämja har det dock börjat pysa fram nu när vi kommit en bit in i säsongen.
Tobbe J och Bengtsson har kommit i kläm efter att tobbe hört hur Bengtsson haft synpunkter i vimmerbybilen.
Kan tyvärr bara intyga att bengtsson som man tror är så tyst inte alls är det. Herman och jag får inte syl i vädret i bilen när coach och Bengtsson är igång. Hörselkåpor på.
Själv råkade jag hamna mitt emellan igår och tobbe skjuter mig på sidan i nacken, Tack för den.

Ikväll hoppas jag att coach kommer ner med inställningen att vi ska köra ur benen med lite långa övningar. Det är det bästa med måndagsträningar, spelövningar nej tack.

Julklapparna var det oxå. egentligen behöver jag nog inte tala om vilka som inte kommer att få, alla vet ju redan vilka det är. Jag avvaktar och återkommer om det sker något som kan ändra tomtens belut. Ho Ho Hoooo

Nej nu får det vara nog för denna gång men jag säger som den gamle guvernören sa i nån film,,,,
i´ll be back.

Ps Måste även lägga in en hyllning till min lärljunge Dea, Du är snart full lärd och då kan jag dra mig tillbaka med gott samvete. Vilken svärmorsdröm han är!!!   Eller S P ????

Ses ikväll

#24

Kommentarer
Postat av: #29

Vem är det som har hand om statistiken på matcherna? Han trollade tydligen bort två ass för mig igår! Jag har mina misstankar att de kan vara Holm! som har hand om det hela. Eller så har han mutat den ansvarige. Något lurt är det iaf. Det blir inte lätt för er när jag får tag på den som är ansvarig iaf. ;) Träna bra ikväll så ses vi på Onsdag. Blir det mycket folk på torsdag tror ni? Blir de över 200 så har Holm lovat att showa lite extra efter matchen om de blir vinst. Kan inte säga vad det är han ska göra. Men komm till hallen 19.00 på torsdag så ni inte missar något. ;)

2009-11-30 @ 16:04:55
Postat av: #29

Och Åström säg till om dom är dumma mot dig! Isf hugger vi ner dom på Onsdag.. :)

2009-11-30 @ 16:07:44
Postat av: #17

Har oxå hört att det blir en överraskning från Holm på torsdag,blir intressant:)



Herman jag håller med dig ,det fattas assist för mig med antagligen har Holm o Dea hotat någon eller nåt.



Holm;jo är ju så att får man inga pass så får man ju helt enkelt byta femma:)

2009-11-30 @ 16:45:08
Postat av: #28

för mig fattas det oxå sedan tidigare både mål och ass.. är det holm tror ni som ligger bakom?

2009-11-30 @ 17:06:18
Postat av: #29

Ja mitt huvudspår är Holm. Men har ni några andra misstänkta får vi undersöka det oxå...

2009-11-30 @ 17:16:48
Postat av: # 6

Jag leder egentligen poängligan. Men det fattas poäng!



"tobbe skjuter mig på sidan i nacken"

Menar du halsen? Eller vart sitter sidan på nacken?

2009-11-30 @ 22:26:45
Postat av: #17

http://www.powerplaymanager.com/r274974

2009-12-01 @ 11:46:17
Postat av: # 24

Tycker det är för mycket oseriöst snack här.

Hade jag tagit alla era poäng?????

Man kan inte få några poäng om man inte gjort några.

Ibland kan det bli fel ordföljd eller felstavat när det ska gå fort, visste att du var polis, men polis i svenska språket???

2009-12-01 @ 16:09:35
Postat av: #35

Mycket huggande på Holm här, Klart domaren ger holm ass, Hänger han inte med tar han ju ass på spelaren som ser hetast ut, hmm nu pratar jag fan i nattmössan, holm se het ut, får åka omkring med en delicatoboll i byxorna, då lär holma blit het o jaga en hela träningen

2009-12-01 @ 16:34:03
Postat av: #19

Att denna diskussionen kommer att fortsätta under julfesten är det verkligen låga odds på men jag tror jag undviker en åsikt i det hela. Kommer istället att spara min energi för att kunna äta så mycket av de förhoppningsvis läckra delikatesserna på julbordet som möjligt.

2009-12-01 @ 21:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0