Onsdag, Mitti veckan.

Var några dagar sen sist.Vad har hänt sen dess? Vi spelade borta mot Wettern i söndags och fick ju stryk där med 5-0. Vi var inte alls med,många satt kvar i bussen när matchen startade,jag tror knappt att vi hade stigit på bussen till Vadstena överhuvudtaget.3-0 efter 8 minuter är inte godkänt.

Träning i måndags och träning idag.Vi har nött mycket på detaljer dessa träningar.Rättat till sånt som vi har fuskat med på matcherna.Så nu känns det väldigt positivt till helgens match.

2 matcher kvar nu innan vi tar julledigt.Båda på hemmaplan.Vi ska göra allt för att knipa dom 4 poängen på dessa matcher.Sen tar vi julledigt och har en julfest med flaggan på topp.

Till årets julfest så undrar jag om vaktmästaren och dom som pyntar hallen ,gör det julfint för oss i klubblokalen.
Dom går där nere nu på dagarna och letar efter toppen på julgranen som var med förra året.Den försvann nånstans så nu har dom bara en halvgran kvar.Ser förjävligt ut ,så dom köper antagligen en ny gran som förmodligen inte kommer vara med på vårt julbord.

Äntligen har min klubba kommit med ,och första skottet med den sattes mellan benen på Larsson.Vilken start ,kommer bli kanon med den.( och den är jävligt snygg heller hur?:)ful som stryk enligt vissa ,men det kvittar ju hur den ser ut, men många i detta laget är ju alldeles för fåfängda.

Men ok Larsson ,du vann ju straffarna över mig på måndagsträningen.Men hade ju innebandyklubba då så det säger ju sig själv.,Men nu har jag riktiga grejer igen så försök håll tätt.

Hoppas nu inte att Holm skadade sig för allvarligt.Vore väldigt tråkigt om han blev borta.Kan lätt bli lite för tyst då med.

Sen har Bengtsson o jag pratat ut nu,Vi fick lite ensamtid på bussen,så nu vet jag hur allt ligger till.Bengstsson är ju rätt trevlig eg:) Eller rättare sagt väldigt trevligt.Du kanske iaf, kan försöka bli lite arg nångång. Men det får vi nog aldrig vara med om.

Fyy fan var det var mycket snygga brudar på den tiden och vad bingolotter jag sålde då. Citat av en känd VSGF profil:)

INTERNT MEDDELANDE
Sen hoppas jag verkligen att du kommer tillbaka till oss.Ge inte upp nu.ALLA och jag menar verkligen ALLA vill att du ska vara med. Du är den del av laget. KOM IGEN NU..

#17


Kommentarer
Postat av: Vsgf-Fans

Blir det någon juldagmatch i år?

2009-12-10 @ 19:49:33
Postat av: #17

Japp det blir en juldags match i år. vi sitter och håller på med inbjudningar nu.

2009-12-10 @ 21:07:13
Postat av: ickedickedoa

Toppen till granen sågs senast på marken utanför la scala i oskarshamn.

2009-12-17 @ 23:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0